Artikels
In Memoriam Rob HordijkMiddentoonstemmingenMoeder van alle kunstmatige galmenVoetmaten en harmonischenDe TijdmachineOrgelmixturenApollo III carillon-computerIntroductie DX7!Een FM-klokkensynthese t.b.v. een beiaardstudieklavierAkoestische muziekinstrumenten, een beknopte sonologische verkenning't Hijgend HertWerner Kaegi's VOSIM Vele identiteiten van een simpele S&H PLL synthSynth zingtSounds met soulSoundistan of KlangreichSerendipity, Pitch TrackerVan Ringmodulator tot MultiplierResonantiesnarennagalmAll pass, flexibel gereedschap: vibrato, leslie, phasing, delayOver sinustonen, formanten, spraakvocalen en zangOndes MartenotOld school sequencingPlucked StringModale Synthese: Mallet instrumentsMaak 's een buigingHet automatisch speelwerkGranulaire SyntheseFoekepot! Doumbek!Flip Flop FoSyn-OscillatorDe interactie in Physical ModelsEen cybermuzikant, een strijkstok en een snaarEen andere kijk op filtersDoppler PannerElektronisch orgelKoperblaasinstrumentenBedrieglijke boventonenKoperblaasinstrumenten
8 Variaties op eenzelfde principe: de brass-familie, trompet, trombone, hoorn en tuba. En hoe langer je in die familie verkeert, hoe meer eigenaardigheden je bemerkt.De praktijk is vaak weerbarstiger dan de theorie. En niets is minder waar voor physical modeling synthese. De handigheid van modellen is dat ze een vereenvoudiging zijn van de werkelijkheid. Je bekijkt de werkelijkheid wat afstandelijker. Dat maakt die werkelijkheid dan begrijpelijker en geeft er meer inzicht in.
brass.mp3
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.