Artikels
Jaap Vink's Multiplied FeedbackIn Memoriam Rob HordijkMiddentoonstemmingenMoeder van alle kunstmatige galmenVoetmaten en harmonischenDe TijdmachineOrgelmixturenApollo III carillon-computerIntroductie DX7!Een FM-klokkensynthese t.b.v. een beiaardstudieklavierAkoestische muziekinstrumenten, een beknopte sonologische verkenning't Hijgend HertWerner Kaegi's VOSIM Vele identiteiten van een simpele S&H PLL synthSynth zingtSounds met soulSoundistan of KlangreichSerendipity, Pitch TrackerVan Ringmodulator tot MultiplierResonantiesnarennagalmAll pass, flexibel gereedschap: vibrato, leslie, phasing, delayOver sinustonen, formanten, spraakvocalen en zangOndes MartenotOld school sequencingPlucked StringModale Synthese: Mallet instrumentsMaak 's een buigingHet automatisch speelwerkGranulaire SyntheseFoekepot! Doumbek!Flip Flop FoSyn-OscillatorDe interactie in Physical ModelsEen cybermuzikant, een strijkstok en een snaarEen andere kijk op filtersDoppler PannerElektronisch orgelKoperblaasinstrumentenBedrieglijke boventonenJaap Vink's Multiplied Feedback
Opmerkelijke Physical Model-geïnspireerde patch uit de jaren 60 van de vorige eeuw.Lang voordat het begrip Physical Modeling Synthesis gemeengoed werd ontwikkelde Jaap Vink een schakeling/patch - gerealiseerd met analoge modules en geïnspireerd op de werking van een natuurkundig model. Een patch die vooruitblikt naar modellen die pas veel later in de literatuur zouden verschijnen